SPLOŠNO
Pri spletni prodaji kot najugodnejši način plačila priporočamo plačilo po predračunu. Na takšen način ne boste imeli dodatnih stroškov kot pri plačilu položnice na svoji banki ali spletni banki. Poleg nižjih stroškov pa lahko prihranite tudi čas, saj je mogoče v tem primeru blago dostaviti direktno iz skupnega skladišča, ker pošiljk ni treba opremljati z odkupnino, ki lahko zamakne dostavo blaga tudi za en dan.
CENE
Pri ISISTEMih želimo vsem kupcem ponuditi karseda nizko ceno glede na konkurenco, zato vse cene na spletu veljajo pri plačilu po predračunu, po povzetju ali z gotovino na sedežu podjetja.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Kot rečeno, je plačilo po predračunu najugodnejša možnost plačila za vas. Poleg najnižjih stroškov pa s takšnim plačilom prihranite tudi čas. Veliko blaga na spletni strani se nahaja v skupnih skladiščih. Če je blago plačano po predračunu, lahko vaš izdelek pošljemo direktno iz skupnega skladišča na vaš naslov, brez dodatnih stroškov. V potrditvenem e-poštnem sporočilu boste prejeli obrazec UPN z vsemi podatki, ki jih potrebujete za plačilo po predračunu.
PLAČILO Z ODKUPNINO
Pri plačilu z odkupnino lahko plačate le z gotovino ali kartico (MAESTRO, VISA, MASTERCARD,..) izbrani dostavni službi. Poleg kupnine blaga pa vam bo dostavna služba še zaračunala stroške plačila obrazca UPN:
- Vplačilo z obrazci UPN do vrednosti 98,00 EUR – 1,05 %.
- Vplačilo z obrazci UPN med vrednostma 98,00 EUR in 501,00 EUR – 1,07 % od vrednosti transakcije.
- Vplačilo z obrazci UPN nad vrednostjo 501,00 EUR – 5,36 EUR.
Največja vrednost katero lahko plačate po povzetju z odkupnino je 2.499,00€. Če pošiljke ne boste prevzeli in nam jo bo dostavna služba vrnila na naše stroške, vam bomo zaračunali stroške v vrednosti 10,00 EUR.
Podjeta lahko plačajo z odkupnino samo do 420,00€ z DDV.
PLAČILO Z GOTOVINO OB OSEBNEM PREVZEMU
Blago lahko po predhodnem dogovoru prevzamete v naši trgovini na Župančičevi ulici 8B. Akcijske in spletne cene veljajo le pri plačilu z gotovino.
PLAČILO S KARTICO OB OSEBNEM PREVZEMU
Pri osebnem prevzemu lahko plačilo poravnate tudi z bančno kartico BA/Maestro ali debetnima karticama Maestro in Visa Electron.
PLAČILO NA OBROKE
Plačilo na obroke je mogoče pri osebnem prevzemu v naši trgovini na Župančičevi ulici 8B v Ajdovščini. Ker vseh prenosnikov ni na zalogi v naši trgovini, je priporočljivo se predhodno dogovoriti glede prevzema in plačila. To lahko storite s klicem na našo telefonsko številko 031 878 991. Postopek je preprost, morate se le oglasiti pri nas in prinesti eno od naslednjih plačilnih kartic:
- kreditno kartico Visa Electron pri Abanki,
- kreditno kartico NLB,
- kartico Diners Club,
- kartico American Express,
Opis in postopki:
- Kreditna kartica Visa Electron pri Abanki: do 12 obrokov. Postopek plačila na obroke je preprost in diskreten. Plačevanje s kartico je preprosto, saj ne potrebujete nobene dodatne dokumentacije. Dovolj je le obročna kartica, s katero opravite plačilo. Po plačilu s kartico prejmete kratko sporočilo SMS na svoj mobilni telefon. Nanj najpozneje v 30 minutah od opravljenega plačila odgovorite s povratnim sporočilom SMS in sami izberete, v koliko obrokih (od 2 do 12) želite poravnati nakup, ne da bi kdorkoli vedel, da plačujete obročno. Za pomoč pri plačevanju s kartico se lahko obrnete na Abafon 0801360
Najnižji znesek nakupa, ki ga želite poravnati na obroke, ni določen, najvišji znesek pa je odvisen od vašega razpoložljivega limita na kartici. Več o tem si preberite na spletni strani Abanke.
- Kreditne kartice NLB: MasterCard, Zlati MasterCard, Visa in Karanta. Vse, kar potrebujete, je ena od naštetih kartic in razpoložljiv limit v vrednosti vašega nakupa. Izberete lahko do 24 obrokov. Več o pogojih obrokov banke NLB si preberite na uradni strani NLB Obroki.
- American Express: do 12 obrokov. Potrebujete le kartico American Express, nam pa morate zaupati število želenih obrokov.
- Diners Club: možnost nakupa na kar 24 obrokov. Vse, kar potrebujete, je ena od kartic Diners Club in limit v vrednosti nakupa, nato se lahko oglasite v naši trgovini ISISTEMI , Župančičeva ulica 8B, Ajdovščina. Ob enkratnem nakupu dodatnih stroškov ni. Pri nakupu na obroke Diners pa si pridržujemo pravico do 5,5% stroškov provizije.
PLAČILO PREKO SPLETA (VISA, MasterCard, Diners Club, American Express, Apple pay)
Plačate lahko tudi direktno preko spleta. V košarici izberete način plačila s kartico ali Apple pay. Vnesite podatke s kreditne kartice in kliknete na gumb "nakup". Na koncu pa vnesete še enkratno kodo vaše banke in plačilo je zaključeno ter s tem tudi naročilo. V kolikor imate omogočen nakup na obroke (SMS) boste lahko potem tudi izbrali število obrokov ki jih želite.
GRENKE LIZING (samo za pravne osebe)
GRENKE LEASING omogoča malim in srednje velikim podjetjem najem opreme, ki jo potrebujejo, namesto nakupa, ki jim slabi kapitalsko strukturo v bilanci. Ta možnost je namenjena vsem oblikam pravnih oseb, ki za svojo konkurenčnost skrbijo tako, da investirajo v osnovna sredstva, bančne kredite pa uporabljajo kratkoročno za obratna sredstva.
Kaj je Grenke Leasing?
Klasični oz. operativni leasing je oblika financiranja nakupa, kjer leasingodajalec kupi predmet leasinga po izbiri leasingojemalca in mu ga da v uporabo. Pri klasičnem leasingu lahko leasingojemalec postane lastnik predmeta po plačilu 5% - 10% neto financirane vrednosti po koncu leasing obdobja, oziroma se mu daje možnost za odkup med celotnim trajanjem leasinga.
Kakšne so torej prednosti poslovnega najema?
Bonitetna ocena podjetja se ne zmanjšuje, zaradi lastnih finančnih sredstev se veča produktivnost podjetja, podjetje prejme stroškovni račun za najem (vstopni DDV), nima stroškov amortizacije, saj ne gre za osnovno sredstvo, ob sklenitvi pogodbe brez vnaprejšnjega plačila DDV ter najpomembnejša stvar, oprema se lahko takoj uporablja.
Na kaj je treba biti pozoren?
Leasingojemalec knjiži predmet leasinga v osnovna sredstva, istočasno se knjiži celotna vrednost predmeta leasinga kot obveznost.
Knjiženje v sredstva in obveznosti negativno vpliva na kapitalno strukturo v bilanci podjetja. Odnos med kapitalom in obveznostmi slabi tudi finančno sposobnost podjetja (kreditna sposobnost, slabšanje bonitetne ocene….). Leasingojemalec pri finančnem leasingu knjiži amortizacijo in stroške leasinga, kar negativno vpliva na poslovni izid in na bonitetno oceno, kreditno sposobnost, itn.
Pri operativnem leasingu razen mesečnih stroškov leasinga (mesečne anuitete) ni nobenih drugih stroškov, kar kapitalsko strukturo v bilanci ne slabi, ampak jo ohranja. Po drugi strani pa krepi konkurenčni položaj podjetja na trgu, saj leasingojemalec predmet leasinga uporablja in tako ustvarja dodano vrednost.
DDV se pri klasičnem leasingu ne financira vnaprej, temveč se plačuje mesečno ob anuitetah. Vhodni DDV se obračunava na mesečni ravni.
Besedilo vzeto iz spletne strani GRENKE, dostopno na: https://www.grenke.si/produkti/poslovni-najem/krovna-pogodba-poslovnega-najema (29.06.2021).
LEANPAY - SPLETNI NAKUP NA OBROKE
LeanPay - preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije.
Lastnosti kredita:
OBRESTNA MERA = 6.95%
STROŠEK ODOBRITVE = 0%
STROŠEK OCENE RIZIKA = 4%
ŠTEVILO OBROKOV: 6, 12, 18, 24
MINIMALEN ZNESEK KREDITA: 50 €
MAKSIMALEN ZNESEK KREDITA: 5.000 €
MINIMALEN MESEČNI OBROK: 25 €
BREZ POLOGA, OB NAKUPU DO 1000 €
NAČIN ODPLAČEVANJA KREDITA: SEPA direktna bremenitev
* strošek ocene rizika poravnate s plačilom ob nakupu. EOM se lahko spremeni, če se spremenijo določeni podatki, ki so uporabljeni za njen izračun. Datum veljavnosti izračuna: 23.10.2018.
Osnovni pogoji:
• državljanstvo Republike Slovenije;
• stalno bivališče v Republiki Sloveniji;
• starost ob odobritvi med 18 in 73 let
• redni mesečni priliv (vse oblike zaposlitve razen študentskega dela);
• pozitivna kreditna ocena.
Kaj potrebujem?
• mobilni telefon;
• davčno številko;
• osebno izkaznico;
• številko osebnega bančnega računa
• debetno ali kreditno kartico Mastercard ali Visa, ki omogoča plačevanje na spletu
.Prednosti:
• sklenitev obročnega plačevanja prek spleta;
• odgovor o odobritvi oz. zavrnitvi v le 4 minutah;
• brez dodatne dokumentacije;
• brez obiska banke;
• brez skritih stroškov;
• plačilni načrt po vaših finančnih zmožnostih;
• do 24 obrokov
Kako deluje?
1. Izberite obročno odplačevanje Leanpay
Ob zaključku nakupa v spletni trgovini zberete način plačila na obroke Leanpay.
2. Počakate na odobritev
Postopek ne traja dlje od 4 minut. Sistem Leanpay o odobritvi kredita odloča na podlagi zbranih podatkov in podatkov, ki jih pridobi v centralnem kreditnem registru SISBON. Odobritev kredita je odvisna od trenutne zadolženosti kreditojemalca ter njegove izkazane plačilne discipline.
3. Zaključite nakup
Izberete število obrokov, ki vam najbolj ustreza.
Kreditno pogodbo podpisujete v digitalni obliki in jo prejmete na vpisan elektronski naslov. Kreditno pogodbo, splošne pogoje ter politiko zasebnosti si lahko ogledate tudi v osebnem portalu Moj Leanpay. Povezavo za dostop do portala boste po opravljenem nakupu prejeli v sms sporočilu in v elektronski pošti.
4. Poravnate obveznosti
Vsak mesec boste o obroku pravočasno obveščeni.
Leanpay je od Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo prejelo dovoljenje za potrošniško kreditiranje v RS (št. dovoljenja: 323-8/2018/9).
*Skladno s Splošnimi pogoji lahko Leanpay od kreditojemalca kadar koli zahteva sledeča dokazila:
• kopijo mesečnega bančnega izpiska iz katerega mora biti razviden priliv plače v preteklih 3 mesecih oz originalni izpis prometa na osebnem transakcijskem računu iz aplikacije e-banke iz katerega se nedvoumno razvidni navedeni podatki
• ali potrdilo banke o prilivu na osebni transakcijski račun iz naslova plače preteklih 3 mesecih
• ali potrdilo delodajalca o izplačani plači (plačilni listi) za pretekle 3 mesece
Splošni pogoji obročnega nakupa Leanpay so na voljo tukaj.
SUMMIT LEASING
PREDNOSTI
-
hitro in enostavno
-
možnost odplačila do 84 obrokov
-
varno in transparentno
-
brez pologa
-
za stranke vseh bank
-
za osebe, ki opravljajo samostojno dejavnost
-
Obročno plačilo do 5.000 € na voljo tudi za tujce
DO OBROČNEGA ODPLAČILA LE V TREH PREPROSTIH KORAKIH
- Izbor izdelkov
- Odobritev in podpis pogodbe takoj.
- Mesečno odplačevanje obrokov.
KAKO?
- Prvi obrok najmanj en mesec po sklenitvi
- Enako visoki obroki
- Mesečno odplačevanje z osebnega računa
KAJ POTREBUJETE?
- Osebni dokument
- Davčno številko
- Bančno kartico
- Zadnji bančni izpisek*
- Mobilni telefon
*Pri izbiri obročnega odplačevanja nad 36 obrokov in skupni izpostavljenosti nad 3.000 € morate predložiti tudi vaš zadnji bančni izpisek.
Za informativni izračun kliknite tu:
https://pk.takoleasy.si/info/isistemi
PLAČILO Z ODLOGOM (samo za pravne osebe)
Rednim podjetjem, s katerimi sodelujemo, omogočamo plačevanje z odlogom plačil.